Tid:
Sted:
KL-huset, lokale S-10
Weidekampsgade 10
2300 København S
Målgruppe:
Chefer og medarbejdere hos potentielle leverandører til løsningen Ejendomsskat og Ejendomsbidrag. Af pladshensyn henstiller vi til, at hver leverandør max. stiller med to deltagere.
Tilmelding:
Du tilmelder dig ved at udfylde denne formular. Tilmeldingsfrist er den 27. november. Da vi har brug for at vide, hvor mange vi bliver, bedes I udfylde en formular for hver deltager.
KOMBIT inviterer til informationsmøde om projektet Ejendomsskat og Ejendomsbidrag
I forbindelse med Grunddataprogrammet skal ESR (EjendomsStamRegisteret) udfases, og i den forbindelse har KOMBIT fået til opgave, at anskaffe en it-løsning, der kan håndtere opkrævning af Ejendomsskat og Ejendomsbidrag, der i dag er en del af ESR. Der bliver tale om ét udbud om én samlet løsning, der dækker de to forretningsmæssige områder, opkrævning af ejendomsskat og opkrævning af ejendomsbidrag.
Henover efteråret har KOMBIT, sammen med en kommunearbejdsgruppe, gennemgået kommunernes behov til en ny løsning. I forbindelse med gennemgangen er de væsentligste usikkerheder blevet afklaret og der foreligger nu et materiale, som KOMBIT ønsker at delagtiggøre markedet i.
Derfor inviterer KOMBIT nu potentielle leverandører til informationsmøde den 2. december 2014.
Du kan læse mere om projektet på denne side. KOMBIT offentliggør snarest muligt et faktaark samt yderligere materiale om projektet.
Dagsorden for leverandørmødet
Dagsorden for informationsmøde den 2. december er:
- Velkommen
- Intro til projekt Ejendomsskat og Ejendomsbidrag
- Arkitektur og systemlandskab
- Transition
- Afslutning/spørgsmål samt videre proces
KOMBIT forventer at kunne offentliggøre en foreløbig tidsplan for udbuddet mv. på informationsmødet.
Der vil på mødet blive mulighed for at stille spørgsmål. Grundet det forestående udbud kan der dog være spørgsmål, som KOMBIT ikke ønsker at besvare. Et referat fra mødet og de præsentationer, der bliver brugt, vil blive lagt ud på kombit.dk efterfølgende.
Spørgsmål
For yderligere information om informationsmødet, kontakt venligst leverandørchef Jesper Bo Seidler på mail jsi@kombit.dk eller telefon 21 27 85 93 eller projektleder Sanne Mi Poulsen på mail smp@kombit.dk eller telefon 29 13 38 41
Den videre proces
Der vil i perioden efter informationsmødet blive afholdt tekniske dialogmøder, hvor interesserede leverandører vil kunne gå i dybden med det offentliggjorte materiale. Vi forventer at afholde møderne inden juleferien.