Med migreringen til Støttesystemernes Administrationsmodul (STS Administrationsmodul) er det fremover kun muligt at administrere opgaver omkring indgåelse af serviceaftaler og oprettelse af it-systemer i STS Administrationsmodul.
Rettigheder til STS Administrationsmodul skal oprettes i NemLog-In
De adgangsrettigheder, der var registreret for brugere af Serviceplatformens Administrationsmodul, følger ikke automatisk med over i STS Administrationsmodul. Alle brugere, der fremover skal indgå serviceaftaler og oprette it-systemer i STS Administrationsmodul, skal derfor have tildelt adgangsrettigheder til STS Administrationsmodul i NemLogin via dette link.
Vejledninger og tilbagemeldinger om fejl og ændringsønsker
Vejledninger i hvordan man som leverandør og myndighed tilgår og anvender STS Administrationsmodul kan hentes på KDI’s hjemmeside.
Fejl og mangler, der afdækkes i forbindelse med brug af STS Administrationsmodul, skal indrapporteres i denne skabelon og sendes til Serviceplatformens helpdesk via helpdesk@serviceplatformen.dk.
Hvis kommuner og kommunale leverandører har ændringsønsker til STS Administrationsmodul, er processen for indmelding af ændringsønsker beskrevet på dette link.
Spørgsmål vedr. STS Administrationsmodul og migreringen kan rettes helpdesk@serviceplatformen.dk.
For at tilgå Servicekataloget skal brugere stadig logge på via Serviceplatformens administrationsmodul.
Læs mere: |
Om KDI |
Nyt om releases fra KDI |