Projektkoordinator

Mød projektkoordinator Jeanett Mia Nielsen, som har været ansat i KOMBIT siden 2008.

Hvad er din baggrund?

Jeg er uddannet i Staten, hvor jeg har arbejdet med offentlig forvaltning, ministerbetjening samt som projektdeltager på it-løsninger.

Hvad indebærer din stilling i KOMBIT?

Min stilling i KOMBIT indebærer mange forskellige ting. Jeg er tilknyttet projekter i forvaltningsfasen, dvs. it-løsninger i drift, hvor jeg mest bestrider opgaver af praktisk og administrativ karakter.

Hvilke opgaver sidder du med til dagligt?

Mine daglige opgaver er meget forskelligartede – fx kommunikation med vores brugere og interessenter, håndtering af interne og eksterne processer, planlægning og forberedelse af møder (dagsorden, input til mødemateriale, referatskrivning mv.) og opfølgning på stort og småt i forhold til daglig drift og videreudvikling af it-løsninger.

Hvad sætter du pris på ved dit arbejde i KOMBIT?

Det helt fantastiske samarbejde med gode og engagerede kolleger. Og følelsen af at KOMBIT er med til at skabe værdi for kommunerne.

Hvordan ser du dine udviklings- og karrieremuligheder?

Vi har meget fine udviklings- og karrieremuligheder i KOMBIT. Der er selvfølgelig visse rammer, men der er rig mulighed for at blive udfordret og bevæge sig ind på nye og ukendte områder.

Hvordan adskiller KOMBIT sig fra andre arbejdspladser?

Jeg oplever en særlig energi i KOMBIT, hvor man ønsker at lykkes med tingene og bidrage til at skabe gode rammer for kommunernes daglige arbejdshåndtering. Det mærkes tydeligt blandt både mine kolleger og vores samarbejdspartnere.

Hvorfor skal man søge et job i KOMBIT?

Det skal man, fordi KOMBIT er et godt sted at være. Der er høj aktivitet, god energi og der er et rigtig godt kollegaskab, hvor man altid møder interesse og velvilje til samarbejde om at skabe de bedste løsninger for kommunerne.