Leverandørmøde om udbud af ny valgløsning

KOMBIT inviterer interesserede leverandører til informationsmøde torsdag d. 25. august.

Tid: 

25. august 2016 - 12:30 til 14:30

Sted: 

KOMBIT, Halfdansgade 8, 2300 København S

Målgruppe: 

Alle leverandører, der har interesse i den nye valgløsning

Relateret til:

Tilmelding: 

Tilmelding foregår via dette link senest d. 20. august 2016. Der kan maksimalt tilmeldes to deltagere pr. leverandør.

Kommunernes nuværende valgløsning, KMD Valg, skal konkurrenceudsættes, og KOMBIT har fået til opgave at indkøbe den nye løsning, VALG, der skal afløse KMD Valg.

VALG skal understøtte alle valg, som kommunerne er ansvarlige for: Folketinget, Regionsrådene, kommunalbestyrelser, Europa-Parlamentet og folkeafstemninger.

Program for informationsmødet

På informationsmødet præsenterer KOMBIT indholdet i løsningen og redegør nærmere for tilslutningsprocessen i kommunerne, driftskontrakt, udbudsprocessen og teknisk dialog.

  • Velkomst v/ leverandørkonsulent Nicolai Nørr Korolkiewicz
  • Baggrund for udbuddet v/ projektleder Thomas Björn
  • Status for projekt VALG v/ projektleder Thomas Björn
  • Den kommende løsning v/ arkitekt Peter Thrane
  • Krav til drift v/ Service Management konsulent Frank Stjerne
  • Orientering om den kommende udbudsproces og teknisk dialog v/ leverandørkonsulent Nicolai Nørr Korolkiewicz

Der bliver rig mulighed for at stille spørgsmål til projektteamet, men der kan være spørgsmål, som ikke kan besvares grundet det forestående udbud.

Materiale

KOMBIT vil løbende orientere om udbuddet på KOMBIT.dk. Hjemmesiden bliver også opdateret med et referat af informationsmødet og en oversigt over spørgsmål og svar fra mødet.

Spørgsmål kan rettes til leverandørkonsulent Nicolai Nørr Korolkiewicz på NKO@kombit.dk.