Servicevinduet er planlagt fra fredag den 6. december kl. 20.00 til lørdag den 7. december kl. 21.00.
I dette servicevindue deployes SP2019-11, som indeholder en række ændringer til STS Administrationsmodul.
Indholdet af releasen udsendes med en releasenote forud for servicevinduet.
Hvad betyder servicevinduet for anvenderne?
Der lukkes for adgangen til STS Administrationsmodul i tidsrummet. Det betyder, at der ikke kan administreres aftaler på Serviceplatformen i hele servicevinduet.
Ændringen vil kortvarigt påvirke Beskedfordeler og leverancen af beskeder fra systemet i både Produktion og Ekstern Test.
For yderligere information henvises til driftmeddelelse fra KMD vedrørende "Varsel om forsinkelse i leverance af beskeder i weekenden den 7.-8. dec.".
I løbet af servicevinduet kontrollerer KOMBIT, at al funktionalitet er i overensstemmelse med det forventede. Skulle der imod forventning konstateres kritiske fejl, vil miljøet blive rullet tilbage til forrige baseline.
KOMBIT vil informere om udfaldet af opdatering af data foretaget i servicevinduet ved servicevinduets afslutning lørdag den 7. december kl. 21.00
Anvenderne skal ikke foretage sig noget i forbindelse med servicevinduet.
Hold dig orienteret om kommende releases
Du kan finde KOMBITs releasekalender og releasenoter for Støttesystemer og Serviceplatformen her. Du kan tilmelde dig nyheder om planlagte releases her.