KOMBIT afholdt informations-webinarer den 30. juni og den 1. juli 2020 om det kommende udbud for KOMBITs Konsulent Rammeaftale 2021.
KOMBIT præsenterede udbuddet, og deltagerne kunne stille spørgsmål skriftligt undervejs. Herunder kan du se og downloade præsentationen fra mødet, en liste over alle spørgsmål med tilhørende svar og en liste over de tilmeldte virksomheder.
- Præsentation fra informationsmøde om KOMBITs Konsulent Rammeaftale udbud
- Spørgsmål og svar
- Liste over tilmeldte virksomheder
Bemærk venligst at ovenstående ikke udgør dele af det kommende udbudsmateriale, men alene er af vejledende karakter.
Om udbuddet af KOMBITs Konsulent Rammeaftale 2021
KOMBIT skal sikre bedre, billigere og mere sammenhængende it-løsninger i kommunerne og er et it-fællesskab og projekthus med ansvar for mere end 30 store fælleskommunale softwareprojekter. I det arbejde har KOMBIT behov for konsulentbistand inden for flere områder.
Siden informations-webinarerne er det besluttet, at test management udgår, og udbuddet omfatter de følgende tre delaftaler:
- Projektleder
- It-konsulent
- It-arkitekt
Yderligere information
KOMBIT forventer at offentliggøre udbuddene i EU-Supply i juli 2020. Udbuddet vil blive gennemført som et begrænset udbud og deadline for anmodning om prækvalifikation forventes at være tidligst ultimo august 2020.
For at kunne deltage i udbud fra KOMBIT er det et krav, at tilbudsgivere er registreret i EU-Supply CTM. Vi vil anbefale kommende tilbudsgivere at registrere sig allerede nu. På forsiden af EU-Supply findes en Quick Guide til online registrering. Registreringen er gratis.
Efter registrering kan du finde information om igangværende udbud i KOMBIT mv. Al kommunikation om igangværende udbud i KOMBIT foregår via EU-Supply og eventuelle spørgsmål til materialet skal ske via EU-Supply.