Borgerkontaktløsningen er et vidensstøttesystem, der har til formål at understøtte borgernes selvbetjening på nettet. Systemet skal således understøtte kommunikationen mellem borgere og medarbejdere i kommunen og medarbejdernes betjening af borgernes henvendelser på alle kanaler.
Samarbejde med Borger.dk
KOMBIT er i dialog med Borger.dk om anvendelse af de borgerrettede tekster i en borgerkontaktløsning. Borger.dk tilbyder nu også, at kommunerne kan lave medarbejderrelaterede tekster direkte på Borger.dk’s platform, i tilknytning til de borgerrelaterede tekster. Denne mulighed vil sammen med andre indgå i netværkets arbejde.
Afholdelse af informationsmøder
KOMBIT arbejder på at arrangere to informationsmøder i december, et i Jylland og et på Sjælland. Der vil snarest blive sendt invitationer ud vedr. disse møder.På informationsmødet vil vi informere yderligere om løsningen, den overordnede tidsplan samt pris for deltagelse i netværket.
Læs mere: |
Nyhedsoversigt |