Invitation til leverandørmøde om udbud og indkøb af DHUV-løsning

KOMBIT inviterer til dialog om DHUV-løsningen.

I forbindelse med gennemførslen af kommunenetværket for udbud og indkøb af en DHUV-løsning (Digitalisering på Handicap- og udsatte Voksne-området), inviterer KOMBIT til dialogmøde for alle relevante leverandører og herefter bilaterale møder med de leverandører, der ønsker dette.

Det fælles leverandørmøde afholdes:

Onsdag den 10. oktober 2012 klokken 14:30-16:00
Hos KOMBIT A/S
Halfdansgade 8
2300 København S

Der kan tilmeldes op til to deltagere fra hver leverandør. Tilmelding sendes via e-mail til konsulent Jeanett Nielsen via kommunenetvaerk@kombit.dk

Det forudsættes, at de deltagende leverandører har kendskab til DHUV-kravspecifikationen, som den foreligger fra KL og Socialministeriets side.

Dagsorden

På mødet informerer KOMBIT om de ændringer i forhold til den oprindelige kravspecifikation, der er kommet som følge af netværksforløbet: tilføjede elementer, overvejelser omkring drift og arkitektur mv. Vi håber desuden på en god og konstruktiv dialog med leverandørerne om priser og feedback på det foreløbige arbejde, forud for at det endelige udbudsmateriale bliver gjort færdigt.

De bilaterale leverandørmøder afholdes på dagene:

Onsdag den 24. , torsdag den 25.  og fredag den 26. oktober 2012
Hos KOMBIT A/S
Halfdansgade 8
2300 København S
Tilmelding sendes via e-mail til konsulent Jeanett Nielsen via kommunenetvaerk@kombit.dk