Invitation til leverandørmøde om Min Digitale Byggesag

Min Digitale Byggesag bliver en webbaseret løsning til ansøgning om byggetilladelser, visse miljøsager og byggeri i fredede ejendomme.

KOMBIT inviterer hermed potentielle leverandører til et informationsmøde den 22. maj 2012, kl. 14.00 – 16.00 om projekt Min Digitale Byggesag.

Informationsmødet foregår i København. Adressen vil fremgå af den bekræftelse vi sender, når vi kender antallet af deltagere. Hver leverandør må som udgangspunkt deltage med maksimalt 2 deltagere.

Tilmeldingsfristen er overskredet.

Dagsorden for mødet:

  • Velkommen
  • Introduktion til projekt "Miljø og Byg"     
  • Funktionalitet
  • Leverandør inddragelse
  • Fremadrettet proces

Der vil på mødet blive mulighed for at stille spørgsmål. Grundet det forestående udbud kan der dog være spørgsmål, som KOMBIT ikke ønsker at besvare. KOMBIT vil her på vores hjemmeside løbende orientere om projektet, herunder dette informationsmøde og dialogen med leverandørerne. Find mere om projektet her.

Du kan læse mere om indholdet af Min Digitale Byggesag her.

For yderligere information om informationsmødet den 22. maj 2012, kontakt venligst leverandørchef Jesper Bo Seidler på mail jsi@kombit.dk eller telefon 21 27 85 93 eller projektleder Dorthe Andersen på mail doa@kombit.dk eller telefon 21 26 28 34.

 

Kontakt

Chef for Teknik, Miljø & Borgerservice
3334 9407