Invitation til informationsmøder om kommende DHUV-udbudsnetværk

KOMBIT opretter nu et kravspecifikations- netværk på DHUV-løsningen - Digitalisering på handicap- og udsatte voksne-området.

Flere kommuner har over for KOMBIT givet udtryk for, at de ønsker, at KOMBIT laver et fælles kommunalt udbud omkring kravspecifikationen på DHUV, en it-løsning der kan understøtte sagsbehandlingen på området ”handicappede og udsatte voksne”.

Derfor iværksætter nu KOMBIT et udbudsnetværk med fælles indkøb af et it-system på baggrund af en DHUV-kravspecifikation under forudsætning af, at minimum 10 kommuner tilslutter sig udbudsnetværket.

Vi afholder informationsmøder om netværkene i november måned. Møderne henvender sig til beslutningstagere på området; kommunernes socialchefer, Socialministeriet og KL.

Dagsorden

  • Markedet for DHUV, herunder leverandørpriser på myndighedssystemer til området ”handicappede og udsatte voksne”.
  • Organisering af udbudsnetværket og pris
  • Business case for kommunen 
  • Tilslutningsprocedure til udbudsnetværket og tidsplaner

Tid og sted 

Møderne foregår to forskellige steder i landet, og man kan deltage, hvor det passer bedst. Tid og sted for møderne er:

Aarhus: Den 24. november kl. 13.00 i SAS Radisson BLU hotellet, Margrethesplads 1, 8000 Aarhus C
København: Den 23. november kl. 13.30 i KL-huset, Weidekampsgade 10, 2300 Kbh K

Tilmelding

Tilmelding til informationsmødet skal ske til tsf@kombit.dk senest den 21. november. Husk at fortælle, hvilket møde du/I ønsker at deltage i. Hvis du tilmelder flere eller andre end dig selv, vil vi også meget gerne have navne og e-mail adresser på dem, der deltager.

Hvis du ikke har mulighed for at deltage, men gerne vil modtage den information som gives på mødet, så kontakt os venligst. Så sørger vi for at sende dig det materiale, der bliver tilgængeligt efter møderne.