Funktionalitet i Samarbejdsplatformen

En ny beskrivelse viser, hvilken funktionaliteter fra SkoleIntra, der bliver ført videre i henholdsvis Samarbejdsplatformen og læringsplatformene.

Samarbejdsplatformen er en del af det fællesoffentlige Brugerportalsinitiativ og vil i fremtiden være den løsning, der skal give elever, lærere og forældre adgang til informationer fra skolen og dagtilbud i de kommuner der tilslutter sig løsningerne. I dag benytter alle kommuner systemet SkoleIntra som i vid udstrækning fungerer som en samarbejdsplatform.

For at give kommunerne overblik over, hvad de kan forvente af den kommende løsning har KOMBIT udarbejdet et dokument, der viser, hvilke funktionaliteter som i dag findes i SkoleIntra, der i fremtiden vil kunne findes i henholdsvis Samarbejdsplatformen og læringsplatformene.

Husk også at du kan finde svar på de oftest stillede spørgsmål om Samarbejdsplatformen på FAQ’erne, som du finder her. Hvis du har spørgsmål, som ikke bliver besvaret i dokumentet eller i FAQ’erne, er du meget velkommen til at sende dem til samarbejdsplatformen@kombit.dk

 

Kontakt

Chef for Teknik, Miljø & Borgerservice
3334 9407