Webinar for KMD Nexus-kunder om løsninger på udfordringer vedr. aflevering af data til Borgerblikket og SAPA

Tid: 

26. april 2022 - 9:00 til 12:00

Sted: 

Mødet foregår på Microsoft Teams og vil blive optaget.

Målgruppe: 

Fagansvarlige og systemadministratorer på omsorgs-, sundheds- og socialområdet samt Borgerbliks- og SAPA-projektledere.

Baggrund
KL og KOMBIT har siden uge 6 arbejdet på at løse en række udfordringer identificeret i forbindelse med, at fagsystemer på omsorgs-, sundheds- og socialområdet skal aflevere data ned i de fælleskommunale indekser, så de kan vises hhv. på Borger.dk og i SAPA. Udfordringerne og de tilhørende løsninger er verificeret med repræsentanter for 22 kommuner og alle 5 fagsystemsleverandører, og det er nu blevet tid til at kommunikere løsningerne ud til alle kommuner.

Indhold på webinaret
På dette webinar for alle kommuner som bruger fagsystemet Nexus fra KMD vil KOMBIT, KL og KMD sammen gennemgå de identificerede udfordringer og de tilhørende løsninger, som vi har fundet frem til, og hvordan løsningerne implementeres i netop jeres fagsystem. Derudover vil vi også kort gennemgå formålet med at aflevere data til de fælleskommunale indekser samt arbejdet der er udført siden uge 6.

Der er til sidst på webinaret sat tid af til at besvare spørgsmål. Det vil dog på mødet ikke være muligt at svare på detaljer om tidsplaner for den videre udrulning af integrationen til de fælleskommunale indekser – denne type spørgsmål skal afklares mellem den enkelte kommune og fagsystemsleverandøren.

Målgruppe
Fagansvarlige og systemadministratorer på omsorgs-, sundheds- og socialområdet samt Borgerbliks- og SAPA-projektledere.

Du melder dig til webinaret via menupunktet ovenfor, og du vil et par dage før afholdelsen modtage en kalenderinvitation med link til onlinemødet.

Mødet foregår på Microsoft Teams og vil blive optaget

 

Kontakt

Chefkonsulent / Implementering
3334 9460