Webinar: Introduktion til validering af data på skoleområdet i FLIS

I forlængelse af FLIS-orienteringsmailen 'Nye områder i FLIS og indsats for bedre datakvalitet' inviteres kommunerne til webinar

Tid: 

7. marts 2018 - 10:00 til 11:00

Målgruppe: 

Deltagere i webinaret kan være FLIS-kontaktpersoner, en fagperson med ansvar for den lokale validering af skoleområdet og/eller øvrige relevante medarbejdere i kommunen.

Tilmelding: 

Tilmeld dig her

Webinaret er et tilbud til kommunerne, og formålet er at sætte rammerne for den forestående fælles indsats i marts og april 2018, herunder at give et overblik over processen og relevant materiale.

For at give så mange som muligt mulighed for at deltage er der tre forskellige tidspunkter at vælge imellem. Webinarene holdes via Skype på følgende datoer:

Mandag d. 5. marts kl. 10-11
Onsdag d. 7 marts kl. 10-11
Fredag d. 9. marts kl. 10-11

Alle, der tilmelder sig, modtager efterfølgende en Outlook-invitation med et link til Skype.

De tre webinarer har samme agenda, og der er løbende mulighed for spørgsmål og svar:

1: Baggrund og formål for datavalidering
2: Introduktion til vejledningsmateriale
         -Områdedokumentation
         -DAK-rapporter
         -Systemspecifikke vejledninger
3: Kontaktpunkter- og kanaler
4: Tilbagemeldingsform
         -Status for kommunens indsats
         -Endelig tilbagemelding fra KL/KOMBIT
5: Eventuelt

I forbindelse med tilmelding til webinaret er det muligt at oplyse en kontaktperson for valideringen af skoleområdet. Alternativt kan du indmelde en kontaktperson ved at skrive til FLIS@kombit.dk. Kontaktpersoner og Vejledningsmaterialet bliver lagt på Yammer-gruppen "Datavalidering – skole" d. 1. marts.

Orienteringsmailen inklusive bilag 2 vedrørende datavalideringsindsatsen findes vedhæftet.

Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte os.