Tid:
Sted:
Webinaret afvikles via Microsoft Teams. Det er gratis at deltage.
Målgruppe:
Webinaret er målrettet beslutningstagere hos leverandører, der fx via SKI 02.19 har selvangivet at deres it-system skal integrere til en eller flere integrationer i den fælleskommunale infrastruktur. Målgruppen kan også være leverandører som af forretningsmæssige årsager ønsker at integrere til den fælleskommunale infrastruktur.
Tilmelding:
Formål: At vise hvordan du som leverandør får understøttet og klarmeldt de integrationer i den fælleskommunale infrastruktur, som er relevant for dit it-system at integrere til.
Beskrivelse: På webinaret giver KOMBIT en grundlæggende introduktion til Infrastrukturens Onboardingsprogram. Du får svar på hvad Onboardingsprogrammet er, hvad det omfatter, hvordan det afvikles og ikke mindst, hvad det kræver af dig som leverandør. Når webinaret er slut, har du grundlag for at tage stilling til og planlægge din deltagelse i programmet.
Praktiske: Tilmelding sker via Conference Manager. Deltagerne får mødeindkaldelse og link til Microsoft Teams møde ca. en uge før afviklingen. Webinaret optages og kan gøres tilgængeligt for deltagere, der ikke har mulighed for at deltage. Spørgsmål samles op i FAQ.