SAPA informationsmøde for leverandører

Forud for udbuddet af SAPA inviteres interesserede leverandører til et informationsmøde om SAPAs udvikling og den kommende udbudsproces.

Tid: 

11. april 2014 - 13:30 til 14:30

Sted: 

KL, Weidekampsgade 10, 2300 København S

Tilmelding: 

Tilmelding skal ske via dette link inden d. 9. april kl. 15.00. Hver leverandør har mulighed for at tilmelde to personer til informationsmødet. Alle tilmeldte modtager efterfølgende en bekræftelse samt den præcise lokation.

SAPA informationsmøde (ny dato og mødetidspunkt)

KOMBIT afholder et informationsmøde om SAPA for interesserede leverandører. På mødet vil KOMBIT gennemgå SAPAs udvikling over de seneste måneder og fortælle mere om den kommende udbudsproces.

Siden efterårets tekniske dialog om SAPA har KOMBIT og ATP bl.a. afklaret, at Udbetaling Danmark vil benytte SAPA på linje med de kommunale ydelsesmedarbejdere – det kan du læse mere om her. Herudover har KOMBIT offentliggjort en samlet udbudsplan for både KOMBIT og ATP’s projekter på monopolområdet. Se og download den samlede tidsplan her.

Om SAPA

SAPA indgår som en del i den samlede udbudsplan for monopolområdet og bliver en it-løsning, der kan give brugerne et bedre overblik i deres daglige arbejde ved at give et 360 graders overblik over borgeren.

Du kan læse mere om baggrunden for SAPA på siden her eller se en introduktionsvideo om den kommende løsning.

 

Kontakt

Chefkonsulent / Projektleder
3334 9438