Leverandørmøde om fjernprint via Serviceplatformen

KOMBIT inviterer leverandører af fjernprint til informationsmøde om ny printservice via Serviceplatformen.

Tid: 

25. januar 2017 - 10:00 til 12:00

Sted: 

KOMBIT, Halfdansgade 8, 2300 København S

Målgruppe: 

Alle leverandører, der har interesse i fjernprintløsninger i kommunerne

Tilmelding: 

Tilmelding foregår via dette link senest mandag d. 23. januar 2017. Der kan maksimalt deltage to personer fra hver leverandør.

Inden den nye version 1.8 af Bygnings- og Boligregisteret (BBR) lanceres i juni 2017, skal kommunerne etablere en aftale med en leverandør af fjernprint, der kan håndtere print- og tilhørende forsendelsesopgaver via de standarder og snitflader, som KOMBIT udstiller på Serviceplatformen.

For at interesserede printleverandører kan blive klar til at udføre disse printopgaver til juni 2017, skal de allerede nu planlægge at teste og forbinde deres løsninger til Serviceplatformen. Det indebærer bl.a. en integrationstest op mod et testmiljø.

Program for leverandørmødet

På mødet gennemgår KOMBIT kravene til fjernprint via Serviceplatformen og beskriver de standarder og snitflader, der skal benyttes: 

  • Krav til fjernprint i BBR 1.8
  • Standarder og snitflader for fjernprint på Serviceplatformen
  • Behov for fjernprint i kommende anvenderløsninger, eksempelvis E&E, KY og KSD
  • Opkobling til Serviceplatformen

Hvis du har spørgsmål til informationsmødet, er du velkommen til at sende en mail til iwi@kombit.dk