Tid:
Sted:
Odeon, Odeons Kvarter 1, 5000 Odense
Målgruppe:
Kommunale chefer og ledere, digitaliseringskonsulenter og it-projektledere.
It-leverandører og konsulenthuse er ikke en del af målgruppen, men vi opfordrer til, at man i stedet booker en stand.
Tilmelding:
Tilmelding foregår via programmet (nederst på sidste side i programmet).
De sidste 10-15 år er kommunikationen med borgerne for alvor blevet digitaliseret, og i dag er der digitalt indhold i langt de fleste opgaver, som kommunerne løser.
Hvordan udnytter vi teknologien fremover?
Kommunerne og KL har - bl.a. med etableringen af KOMBIT og arbejdet med de fælleskommunale digitaliseringsstrategier - stået centralt i den udvikling. Men de strategier og virkemidler, som har bragt os i en førerposition er ikke nødvendigvis de samme, som kan bringe os videre og give det bedste udbytte af den teknologiske udvikling.
På Kommunernes Digitaliseringstræf 2019 får du adgang til tankevækkende oplæg og medrivende sessioner og får mulighed for at dele viden og erfaringer med andre kommuner. Du kommer til at høre bud på trends og perspektiver, og du kan være med til at drøfte emner som ny teknologi, ledelsesdilemmaer, GDPR, data og digital etik.
Du kan bl.a. høre KL’s nye direktør for digitaliserings- og teknologiområdet, Christian Harsløf, fortælle om, hvorfor det er nødvendigt at skifte kurs i arbejdet med digitalisering og teknologi, hvilke styrkepositioner vi skal bevare, og hvilke indsatser og samarbejder vi skal nytænke.
Program og spørgsmål
Læs hele det omfattende program på dette link.
Praktiske spørgsmål om tilmelding m.v. kan rettes til chefsekretær Anja Lønbo på alb@kl.dk eller telefon 33 70 34 97. Øvrige spørgsmål kan rettes til vicekontorchef Jan Struwe Poulsen på jtp@kl.dk