Infrastruktur i praksis: Krav til den fælleskommunale infrastruktur ved it-indkøb

Kommuner sætter fokus på at stille krav om anvendelse af den fælleskommunale infrastruktur ved it-indkøb.

Tid: 

13. marts 2023 - 12:30 til 14:00

Sted: 

Afvikles via Microsoft Teams.

Målgruppe: 

Webinaret er målrettet kommunerne og er relevant for:

Personer, der beskæftiger sig med og har indsigt i kommunens it-indkøb, fx: It-/digitaliseringschef, digitaliseringskonsulenter, it-arkitekter, jurister, faglige beslutningstagere/systemejere og it-indkøbere.

På webinaret får du indsigt i, hvordan du stiller krav til den fælleskommunale infrastruktur ved it-indkøb - og om hvordan du får kommunens fagområder med.

Det sker helt konkret ved oplæg om:

  • Processen for den gode it-anskaffelse ved Greve Kommune
  • Hvordan Favrskov Kommune bruger en kravbank (OS2-Kravmotor) til at stille krav til den fælleskommunale infrastruktur
  • Fredericia Kommunes indkøbsproces for it-indkøb og hvordan Fredericia lykkes med at involvere kommunens fagområder, der er ansvarlig for indkøb af it til fagområdet. 

Du kan læse mere om webinarrækken Infrastruktur i praksis i Digitaliseringskataloget.

 

Kontakt

Chefkonsulent / Implementering
3334 9449