Kommuner sætter fokus på at stille krav om anvendelse af den fælleskommunale infrastruktur ved it-indkøb.
Tid:
13. marts 2023 - 12:30 til 14:00
Sted:
Afvikles via Microsoft Teams.
Målgruppe:
Webinaret er målrettet kommunerne og er relevant for:
Personer, der beskæftiger sig med og har indsigt i kommunens it-indkøb, fx: It-/digitaliseringschef, digitaliseringskonsulenter, it-arkitekter, jurister, faglige beslutningstagere/systemejere og it-indkøbere.
Tilmelding:
På webinaret får du indsigt i, hvordan du stiller krav til den fælleskommunale infrastruktur ved it-indkøb - og om hvordan du får kommunens fagområder med.
Det sker helt konkret ved oplæg om:
- Processen for den gode it-anskaffelse ved Greve Kommune
- Hvordan Favrskov Kommune bruger en kravbank (OS2-Kravmotor) til at stille krav til den fælleskommunale infrastruktur
- Fredericia Kommunes indkøbsproces for it-indkøb og hvordan Fredericia lykkes med at involvere kommunens fagområder, der er ansvarlig for indkøb af it til fagområdet.
Du kan læse mere om webinarrækken Infrastruktur i praksis i Digitaliseringskataloget.